2011. december 31., szombat

számvetés

2011. utolsó napja a mai.
A moly.hu-n rövid, személyes összegzést már készítettem úgy összességében az életemről 2011-ben (http://moly.hu/karcok/130463)
Így ide most, könyves-blog révén kerüljön egy rögtönzött számvetés olvasmányaim tekintetében is.

Ebben az évben tehát:

Összesen 73 könyvet olvastam. Ebből félbehagytam 16 könyvet; ezek közül viszont egyet aztán újra kezdtem. A mai napon 6 megkezdett könyvem van. Elmondhatom, hogy átlagosan heti 1 könyvet olvasok el.

Top5 magyar könyv: Szabó Magda: Az őz; Királyhegyi Pál: Első kétszáz évem, G. Hajnóczy Rózsa: Bengáli tűz; Szilágyi Cs. Tibor: Harakiri; Bartis Attila: A nyugalom
Top5 külföldi könyv: Francesca Marciano: Szerelmem, Róma; Angelika Schrobdorff: Ház Jeruzsálemben; Tahir Shah: A kalifa háza; Oriana Fallaci: A haszontalan nem; Jonathan Safran Foer: Rém hangosan és irtó közel
Top5 negatív olvasási élményeim: David Safier: Jézus szeret engem; Agatha Christie: És eljő a halál; Lin Haire-Sargeant: Heathcliff visszatér; Györyg Péter: Apám helyett; Vaszary János: Kaland a vörös hajú lánnyal
Top5 magánkönyvtári újdonság (olvasatlan): Christina Lamb: A herati varrókörök; Hanzelka&Zikmund: Ezerkétéjszaka; Hanzelka&Zikmund: Fordított félhold; Chaim Potok: Óvilági emberek; Faiz Ahmad Faiz: Két szerelem
Kedvenc antikváriumom: Lónyay Antikvárium
Kedvenc online könyvesboltom: antikvarium.hu
Kedvenc könyváruházam: Ulpius-ház


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése