2011. november 10., csütörtök

miért ő az első?


http://konyvmolyparbaj.blogspot.com/2011/11/cseveges.html - avagy hogyan választottam ki a listáról az első könyvet, amit elolvasok (Nincs kilincs)?
A Nincs Kilincs a "B" listámról való. Ezen a listán csupa olyan könyv van, ami nincs ott a könyvespolcomon. És mivel pár évig nem voltam könyvtárba beiratkozva (egészen a közel múltig), így ezek a könyvek valóban a tartalékos szerepét játszották - viszont kb két hete beírtakoztam a központiba, és gyorsan kivettem a leginkább vágyott két könyvet a "B" listámról. A kettőből az egyik, a kihívás keretében elolvasott első könyv lett - mert az érdekelt a leginkább.
Úgyhogy a választásomban elsősorban a szabadság volt a fő szempont, amit a könyvtár nyújt: a saját könyvespolcomtól való elszakadás lehetősége.
---
Ja! És én olvasgatom a résztevevők blogját (és láthatóan a központit is!) - mindig megnézem, milyen friss bejegyzések születnek - persze nem tudom mindet elolvasni, de a címek alapján igyekszem kiválogatni az engem valószínűleg érdeklőket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése